klik op de foto voor meer foto's

De winterstop nadert het einde en dat geldt ook voor de renovatie van de kantine van SV Delden. De eerste weken van februari stonden in het teken van de afwerking van de vloeren en de wanden en in het teken van de realisatie van een sfeerverhogend plafond. De fraaie blauw-gele kleuren laten niets aan duidelijkheid te wensen over: we zijn hier in het clubhuis van SV Delden.

Nog acht nachtjes slapen - en voor de vrijwilligers nog acht dagen tijd om de kantine verder aan te kleden - en dan is het zover: vrijdag 19 februari is de feestelijke heropening van het clubgebouw. Iedereen is die avond van harte welkom om het fraaie resultaat van amper twee maanden noeste arbeid zelf te aanschouwen en om het feestje mee te vieren.

Komt allen en zegt het voort. Tot volgende week vrijdag!