Klik op de foto voor meer foto's.

Ook dit jaar was het inmiddels traditionele ouder-kind toernooi weer een daverend succes. Afgelopen zaterdagmiddag 18 juni vond dit jaarlijkse spektakel plaats.

Vele ouders hadden de voetbalschoenen aangetrokken om de sportieve strijd aan te binden met hun kroost. De middag begon met regen, maar dat mocht de pret niet drukken.Met volle inzet speelden de welpen en F spelers de eerste wedstrijd en werd het een klinkende overwinning voor de jeugd. Met maar liefst 7-2 werden de ouders van het veld gespeeld.

In de tussentijd werden alle meegebrachte lekkernijen genuttigd waarbij de parasols eerst bescherming boden tegen de regen en later tegen de zon.

In de tweede wedstrijd mochten de E spelers het tegen de ouders opnemen. Na een spannende wedstrijd was het resultaat 3-3. De laatste wedstrijd was op het hele veld en werd gestreden tussen de D en C spelers tegen hun ouders. Na een zinderende partij wonnen de jeugdspelers met 5-2.

Nadat de vertrekkende leiders en trainers waren uitgezwaaid bleef het nog lang gezellig in en buiten de kantine van SV Delden.