Met de lente in aantocht heeft SV Delden een aantal succesvolle en gezellige paasactiviteiten kunnen beleven; de paaseiverkoop van 16 maart heeft een recordopbrengst van maar liefst € 3000,- opgeleverd. Weer een mooi resultaat, met dank aan onze jeugdleden, ouders, trainers/leiders, organisatie en natuurlijk de kopers!

En op 30 maart hebben we onze jaarlijkse paasfestijn gehouden met het traditionele gouden ei en kleurplaatwedstrijd. Dit jaar gecombineerd met de Paascup voor al onze JO7 teams en een goed bezochte inloopochtend.

Onder een mooi zonnetje deed onze jongste jeugd met een flink aantal nieuwe gezichten eerst de warming up onder leiding van trainers Steyn en Hugo. Daarna hebben ze, aangemoedigd door het enthousiaste duo van paashaas en kip, veel eieren bij elkaar gezocht.

Samen met een mooie verfdoos, mogelijk gemaakt door Ivo Otten van Otten Textiel, konden ze zo veel lekkers mee naar huis nemen. De gouden paaseieren zijn gevonden door Iris en Ray die daarvoor een heerlijk kado mochten ontvangen. En Noë kreeg een lekkere prijs voor haar mooi ingekleurde paastekening.

Met dank aan onze paashaas en paaskip, ouders, trainers/leiders, Ivo Otten en organisatie hadden we zo een mooie start van het paasweekend!