klik op de foto voor meer foto's

Begin dit jaar begon de sponsorcommissie met het werven van leden voor de nieuw op te zetten Business Club van SV Delden. Na het voorbereidende werk was het zondag 14 september dan eindelijk tijd voor de eerste officiële bijeenkomst. De Business Club leden – aangevuld met de sponsoren met een speciaal banier pakket – van Autobedrijf De Vossenbrink, TGO, C&S, Techmag, DLV, Pressision (leverancier banierer en masten), Autoschade Hof van Twente en Smitties (deze laatste twee konden deze middag helaas niet aanwezig zijn) werden ontvangen in de bestuurskamer door de sponsorcommissie en toegesproken door voorzitter Hans van Laarhoven. Na een woord van welkom en introductie over de Business Club mochten de gebroeders Borgeling – als eerste Business Club lid – de taart aansnijden.

Na de taart werden foto’s gemaakt en vervolgens was er gelegenheid om de wedstrijd SV Delden 1 – BSC Unisson 1 te bekijken. Tijdens de rust en na de wedstrijd waren er hapjes en drankjes verzorgd om zo ook de inwendige mens te verzorgen.

De Business Club leden krijgen drie maal per jaar een activiteit aangeboden waar ze samen aan kunnen deelnemen. Naast een leuk uitje is dit natuurlijk ook de mogelijkheid om te netwerken. Bedrijven die geïnteresseerd zijn in een lidmaatschap kunnen zich melden bij de sponsorcommissie.

SV Delden wenst de Business Club leden veel succes.