Klik op de foto voor meer foto's.

Het achtste ouder kind toernooi van SV Delden was wederom een daverend succes. Vanaf 15:00 uur stonden de ouders klaar in hun tenue om de kinderen een lesje te leren. De uitslagen lieten helaas voor de ouders een ander beeld zien. Ook dit jaar bleek weer dat de ouders zich behoorlijk hadden overschat en door hun kroost alle hoeken van het veld kregen te zien.

Vanaf de welpen tot en met de C was het constant hetzelfde beeld: ouders die door de jeugd van het veld werden gespeeld en met een verloren wedstrijd afdropen. Met name bij de wedstrijd van het D1 elftal leidde dit zelfs tot een rode kaart voor een vader en zelfs een moeder liep tegen twee maal geel aan en kon ook het veld verlaten. Buiten het veld was het weer gemoedelijk en gezellig onder de grote gele parasols en ieder kon zich tegoed doen aan de vele lekkere knabbels die op een tafel stonden uitgestald.

De weergoden waren ons ook goed gezind zodat we weliswaar zonder zon, maar bij droog weer en een aangename temperatuur ons konden vermaken op en langs het veld. Wat dat betreft was het een goede zaterdag voor SV Delden, de ochtend was goed afgesloten met een druk bezochte inloopochtend met vele nieuwe aanmeldingen en een sfeervol en geslaagd ouder-kind toernooi in de middag. Zo is de basis gelegd voor weer een leuk en sportief nieuw seizoen.