Cursus pupillenscheidsrechter

woensdag 25 april 2018 - 18:00 uur

Binnenkort zal bij SV Delden, in ons eigen clubhuis en op ons eigen kunstgrasveld, de cursus pupillenscheidsrechter worden gehouden. Tijdens de cursus krijgen onze jeugdspelers uitleg over het leiden van pupillenwedstrijden en zullen zij in een oefenwedstrijd de fijne kneepjes van het vak leren. De cursus zal worden verzorgd door KNVB-docent Jan Everlo en zal plaatsvinden op

• woensdag 25 april, 18:00 - 20:30 uur

Een groot aantal jeugdspelers, jongens én meisjes, heeft zich de afgelopen weken al aangemeld voor deze cursus. Zij zullen binnenkort een brief met aanvullende informatie ontvangen.

Let op: Er is nog plaats voor een paar extra deelnemers. Dus: Lijkt het je leuk om wedstrijden bij de pupillen te fluiten? Ben je tussen de 12 en 19 jaar? Meld je dan snel aan bij je elftalleider, bij je trainer, of bij Gerard Dijk (06-55011598, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Voor meer informatie: neem contact op met Gerard Dijk of met Jan Holterman (06-23309011, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Locatie Sportpark De Mors
Contact Gerard Dijk, Jan Holterman