Rookworsten actie

zaterdag 10 januari 2015 - 14:00 uur

Traditioneel zal ook in 2015 de jeugd van SV Delden in heel Delden huis aan huis heerlijke rookworsten verkopen.

Op zaterdag 10 januari houden wij van 15:00 uur tot 16:30 uur onze jaarlijkse rookworstenactie. We gaan dan met groepjes jeugdleden huis aan huis rookworsten verkopen. We verkopen de worsten per 3 stuks voor 5 euro (1 voor 2 euro). De opbrengst komt uiteraard ten goede aan onze jeugd.
Met de opbrengst van acties als deze, kunnen we allerlei activiteiten voor de jeugd blijven organiseren: voetbalkamp, winterstopuitje, paasactiviteit, zaalvoetbal enz. We gaan er vanuit dat al onze jeugdleden bij deze actie van de partij zullen zijn.
Voor de welpen geldt: als je het leuk lijkt, ga dan met ons mee.
Iedereen wordt 10 januari om 14:30 uur in het clubhuis verwacht voor een korte uitleg. De actie duurt zoals gezegd van 15:00 uur tot 16:30 uur. Na afloop is er wat te drinken en een warme hap, wie weet wel een broodje rookworst.
Locatie Delden e.o.
Contact Erwin Zwijnenberg