SV Delden - Oud Heracles

woensdag 13 mei 2015 - 19:00 uur

Tot besluit van het seizoen zal SV Delden 1 een wedstrijd spelen tegen Oud Heracles. Deze wedstrijd zal in het teken staan van het afscheid van het eerste elftal van Mark Tuitert en Marthijn Zweepe en van trainer René Belt.

Zet de datum vast in de agenda: woensdag 13 mei

Tot besluit van het seizoen 2014-2015 zal SV Delden 1 op woensdag 13 mei een wedstrijd spelen tegen Oud Heracles. Deze wedstrijd zal in het teken staan van het afscheid van het eerste elftal van Mark Tuitert en Marthijn Zweepe en van trainer René Belt.

René Belt sluit met de wedstrijd tegen Oud Heracles zijn tweede periode als hoofdtrainer bij SV Delden af. Eerder was hij op De Mors al trainer van 1996 tot 2001, met als hoogtepunt in 1998 het kampioenschap in de 5e klasse en de promotie naar de 4e klasse.

Marthijn Zweepe en Mark Tuitert hebben als speler van Delden 1 een indrukwekkende, nog langere staat van dienst. Beiden maakten al in de vorige eeuw als jeugdspeler het debuut in het eerste elftal, beiden onder trainer René Belt. Marthijn begon in 1996 en maakte in 1998 deel uit van het kampioenselftal. Mark maakte zijn eerste speelminuten in 1998 en ook hij wist in de jaren daarna een basisplaats op te eisen de selectie van SV Delden.

Met Marthijn Zweepe en Mark Tuitert neemt SV Delden afscheid van twee rasechte blauw-gelen, die de afgelopen jaren zijn uitgegroeid tot twee ware steunpilaren van het eerste elftal, een voorbeeld voor alle jeugdspelers. We willen dan ook iedereen van harte uitnodigen voor hun laatste wedstrijd in het eerste elftal van SV Delden, woensdag 13 mei, op Sportpark De Mors. De aftrap van deze bijzondere wedstrijd is om 19:00 uur.

De voorlopige selectie van Oud Heracles ziet er als volgt uit: Ferhat Ayhan, Käre Becker, Dennis van Dijk, Kenan Durmusoglu, Hans Galgenbeld, Nick de Graaf, Marc Hegeman, Bon Helle, Gerard Kocks, René Kolmschot, Hendrie Kruzen, Erwin Leurink, Brian van Loo, René Nijhuis, Rik Platvoet, Peter Reekers, Koen Reinerink, Ercan Sancar, Marnix Smit en Robert ten Wolde.

Deze wedstrijd wordt mede mogelijk gemaakt door Nobbenhuis Onder & Nacht Mode, wedstrijdsponsor en sponsor van de wedstrijdbal.

Locatie Sportpark De Mors
Contact Hans van Laarhoven