Informatieavond Samenwerking op De Mors

maandag 14 december 2015 - 19:30 uur

Maandag 14 december is er voor alle leden van SV Delden een informatieavond over de toekomst van Sportpark De Mors.

De afgelopen maanden is door verschillende betrokken partijen nader onderzoek gedaan naar een mogelijke samenwerking en een mogelijke herinrichting van het sportpark. Het bestuur van SV Delden wil deze avond, samen met de stuurgroep "De Mors", een inkijk geven in de resultaten van het onderzoek, in de huidige stand van zaken en in de eerstvolgende mogelijke stappen op weg naar een intensievere samenwerking op Sportpark De Mors.

Natuurlijk is er deze avond ook  gelegenheid om vragen te stellen aan het bestuur en aan de stuurgroep en zal er ruimte zijn om ideeën en meningen uit te wisselen. We hopen deze avond zoveel mogelijk leden van SV Delden te kunnen informeren en te kunnen betrekken bij dit, voor onze vereniging, zeer belangrijke proces, dus: zegt het voort!

Wat? Informatieavond "Samenwerking op De Mors"

Voor wie? Alle leden van SV Delden

Door wie? Bestuur SV Delden en stuurgroep "De Mors

Wanneer? Maandag 14 december