Reünie SV Delden seizoen 1985-1986

zondag 15 mei 2016 - 14:00 uur

Op Eerste Pinksterdag, zondag 15 mei, is er een reünie voor het eerste elftal uit het seizoen 1985-1986. Deze happening is gekoppeld aan een reünie van SC Barbaros, dat in dat seizoen middels een beslissingswedstrijd tegen SV Delden het kampioenschap behaalde in de 2e klasse TVB. SV Delden wist daarna de nacompetitie te winnen en aldus ook naar de 1e klasse TVB te promoveren.

Dertig jaar na dato wordt het toenmalige kampioensfeest van SC Barbaros nog eens dunnetjes overgedaan en in dat kader zullen ook de beide teams van weleer opnieuw de sportieve strijd aangaan. Na afloop van deze reüniewedstrijd zullen de spelers en supporters van het toenmalige eerste elftal van SV Delden hun eigen reünie houden op Sportpark De Mors.

Komt dat zien, zondag 15 mei: SC Barbaros 1986 - SV Delden 1986; aanvang 14:00 uur

Aanmelden voor de reünie van SV Delden kan bij Arjan Seppenwoolde (06-11907465, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Locatie terrein SC Barbaros & sportpark De Mors
Contact Arjan Seppenwoolde, Jan Holterman