Eric Braamhaar bij Het Hart van Delden

donderdag 1 december 2016 - 20:00 uur

Het Hart van Delden organiseert "Möspraot live" met Eric Braamhaar, voor alle leden van Het Hart van Delden en voor al onze scheidsrechters.

Het Hart van Delden organiseert op donderdag 1 december "Möspraot live". Niemand minder dan top-scheidsrechter Eric Braamhaar komt deze avond naar ons clubhuis om te vertellen over het leiden van wedstrijden op het hoogste niveau en over zijn eigen belevenissen als scheidsrechter. De avond is bedoeld voor alle leden van Het Hart van Delden en voor alle scheidsrechters bij SV Delden. Braamhaar staat bekend als een enthousiast en bevlogen spreker die het publiek met zijn levendige verhalen - ook in het Twents - van begin tot eind weet te boeien. Zorg dus dat je erbij bent, donderdag 1 december, vanaf 20:00 uur, in het clubhuis van SV Delden!

Klik hier voor de uitnodiging van Het Hart van Delden.

Locatie clubhuis SV Delden
Contact Gerrit Seppenwoolde