We nodigen jullie graag uit voor een informatieve en gezellige Club & Pub avond. Tijdens deze bijeenkomst zullen we het beleidsplan voor de periode 2024-2028 presenteren, waarin we onze visie en plannen voor de toekomst van onze club zullen delen. Ook zullen we jullie op de hoogte brengen van de laatste nieuwtjes en ontwikkelingen binnen de club. Na deze korte informatieve sessie is het tijd voor wat ontspanning met een voetbalpubquiz!

Ben jij tussen de 3 en 6 jaar en kun je niet wachten om te gaan voetballen? Kom dan zaterdag naar de inloopochtend bij SV Delden! Elke voetbaltraining bij SV Delden is een klein kinderfeestje. Zaterdag is het extra feest want dan worden aansluitend aan de inloopochtend paaseieren gezocht onder leiding van de paashaas. Voor de vinder van het gouden ei ligt een mooi prijsje klaar!

Sinds begin maart zijn de Regiotrainingen van de FC Twente-Heracles Academie van start gegaan bij SV Delden. Deze Regiotrainingen zijn onderdeel van het Regioplan.

SV Delden heeft op zondag geen punten overgehouden aan het thuisduel met DTC ’07. Hoewel de ploeg van Rob Bakker verreweg het meeste balbezit en de beste kansen had, wisten de Deldenaren niet te scoren. De bezoekers deden dat wel twee keer en werden daarvoor zeer rijkelijk beloond met 3 punten.

Onder perfecte omstandigheden gingen de jeugdleden van SV Delden zaterdagmiddag op pad voor de jaarlijkse paaseitjes actie. Gewapend met zakjes heerlijke paaseitjes, wisselgeld en QR codes voor digitaal betalen gingen de kinderen van de JO7 tot en met de JO13 van deur tot deur om het lekkers aan de man/vrouw te brengen.

SV Delden heeft op zondagmiddag met 3-3 gelijkgespeeld in en tegen Wijhe. De ploeg van trainer Rob Bakker kwam al vroeg in de wedstrijd op een 0-2 voorsprong, maar wist dit niet vast te houden. Delden achterhaalt wel WVV op de ranglijst en staat nu in punten gelijk met de nummer 2.

Marthijn Zweepe is mede-eigenaar van software- en consultancy bedrijf Elevate en is onlangs door de sponsorcommissie van SV Delden is verwelkomt als nieuw lid van de Business Club.

SV Delden kan op zondag twee keer juichen. De ploeg van trainer Rob Bakker versloeg niet alleen VV Reutum met 2-5, maar pakte daarmee tevens een periodetitel. Dit houdt in dat de blauw-gelen aan het einde van het seizoen een gooi mogen doen naar promotie naar de Tweede Klasse.

Een heerlijk voorjaarszonnetje zaterdagmorgen tijdens de eerste inloopochtend buiten dit jaar. Een mix van “oude” bekenden én een aantal nieuwe gezichten werkten een leuke training af.

Zoals jullie weten komen op donderdag 7 maart 50 alleenreizende minderjarige vluchtelingen naar het Aparthotel Delden. Als goede buur wil SV Delden graag iets voor deze jongeren betekenen.

SV Delden heeft op zondagmiddag op een met zonovergoten sportpark de Mors met ruime cijfers gewonnen van FC Trias. Voor Delden was het een belangrijke pot tegen een directe concurrent die bij winst op de ranglijst gepasseerd zou worden. En dat lukte met de 4-0 zege. De ploeg van Rob Bakker schuift nu op naar de vierde plek op de ranglijst.

Het bestuur is blij te kunnen melden dat René Geerdink bereid is gevonden om het bestuur te komen versterken als nieuw bestuurslid activiteiten en vrijwilligers.

SV Delden heeft op zondag een zwaarbevochten overwinning geboekt op naaste concurrent Overwetering. De ploeg van Rob Bakker wist het uitduel met 0-1 te winnen. Hierdoor passeren de blauw-gelen de tegenstander op de ranglijst en staan nu op een vijfde plek met evenveel punten als de nummer vier.

Zoals bekend staat dit jaar de vervanging van de toplaag van het hoofdveld op het programma. Over de uitvoering en planning heeft het bestuur van SV Delden nauw contact met de gemeente Hof van Twente.

Een groot artikel in de regionale krant over dat SV Delden niet weet wat gelijkspelen is, en prompt speelt de ploeg van Rob Bakker voor het eerst dit seizoen gelijk. Het thuisduel met Eilermark eindigde na 90 minuten spelen in 2-2. Voor Delden had er meer ingezeten maar uiteindelijk kon trainer Rob Bakker leven met een punt. “Het kan niet altijd bingo zijn.” Delden staat nu op een zevende plek met 22 punten uit 14 duels.