Nadat afgelopen voorjaar al een kampioenschap werd gevierd, stelde het succesteam van trainers Mischa Wessels en Henri Heuten zaterdag 28 november opnieuw de eerste plek veilig.

Een gelijkspel bij Sportclub Enschede zou voldoende zijn geweest, maar het fanatieke team ging uiteraard voor de volle winst. Met de rust leidde SV Delden al met een comfortabele 0-4. De tweede helft werd op routine uitgespeeld en eindigde uiteindelijk in 0-5. Nadat iedereen zijn/haar penalty had genomen, kon de ereronde langs de tribunes beginnen en kregen de spelers en trainers een medaille uitgereikt. Het leukste van zo'n kampioenschap is toch wel dat je in je voetbalkleren onder de douche mag.

Bij thuiskomst in Delden stonden de kampioenen van E1 ook al klaar, zodat gezamenlijk de blauwe gele platte kampioenswagen beklommen kon worden. Na een ware zegetocht door Delden werd het feestje doorgezet in de kantine.

Zo werden de heren en dame na elf wedstrijden de terechte kampioen, gevolgd door Borne F2 en Bentelo F2. uiteindelijk werden er tien wedstrijden gewonnen, de aanvallers maakten in totaal 51 doelpunten, maar een groot compliment moet gemaakt worden naar de verdedigers en keeper. Slechts twaalf tegendoelpunten werden geincasseerd. Grote klasse!

Komend voorjaar krijgt SV Delden F2 een mooie uitdaging. De lat wordt hoog gelegd, het team zal vol aan de bak moeten in de 2de klasse. Succes en vooral veel voetbalplezier.