De sponsorcommissie had een fraai affiche uitgekozen voor Drukkerij Unaniem: balsponsor bij de Hofderby tussen SV Delden en VV Bentelo. Een mooie blijk van waardering voor de bijdrage aan de presentatiegids van SV Delden van vorig seizoen. Voor deze gids had de drukkerij, eveneens bekend als uitgever van het Hofweekblad, vakkundig de vormgeving en de technische realisatie voor haar rekening genomen.

De samenwerking met Corien Essink is de redactie van het clubblad zo goed bevallen dat we ook de opmaak van de presentatiegids van het nieuwe seizoen door Drukkerij Unaniem zullen laten verzorgen. Daarmee is SV Delden ook dit jaar weer verzekerd van een superstrak en professioneel verzorgd visitekaartje, waarmee we ons meer dan voortreffelijk aan onze eigen leden en aan al onze sponsors kunnen presenteren

Namens de drukkerij viel directeur Clemens Geerdink, samen met dochter Lynn, als balsponsor op zondag 18 september met de neus in de boter. Onder prima weersomstandigheden zagen ze op een drukbezocht sportpark De Mors een sportieve en open wedstrijd die tot het eind toe spannend bleef. Hoewel Bentelo de bovenliggende partij was, zorgden twee bevliegingen van jongeling Cristian Vreriks in de tweede helft voor een verrassende wending en over de uiteindelijke 2-2 mochten de blauw-gelen en hun supporters al met al ruimschoots tevreden zijn.