SV Delden 1 heeft zondag 25 september drie punten gepakt in de uitwedstrijd tegen Lochuizen. In een slechte eerste helft kwam SV Delden na een half uur op voorsprong, uit een vrije trap van Raymond van der Roest die precies het hoofd van Erwin Morsink wist te vinden: 0-1. In de tweede helft schoten de bezoekers beter uit de startblokken, maar doelpunten leverde dit in eerste instantie niet op. Pas na een half uur, juist in een fase waarin Lochuizen zich weer terugvocht in de wedstrijd, was het opnieuw Erwin Morsink die de doelman van Lochuizen wist te verrassen, nu met een fraai afstandschot dat precies onder de lat paste: 0-2. In een rommelige slotfase werd er niet meer gescoord, waardoor SV Delden na drie wedstrijden nog steeds ongeslagen is.