klik op de foto voor meer foto's

SV Delden 1 heeft zondag 9 oktober de uitwedstrijd tegen SP Haarlo verloren. In de eerste helft had Haarlo het betere van het spel en SV Delden mocht van geluk spreken dat het de rust haalde met slechts een 1-0 achterstand. In de tweede helft schoten de bezoekers voortvarend uit de startblokken: Colin Neuber en Joost Hendrikse brachten een 1-2 voorsprong op het scorebord. Middels een penalty en twee fraaie afstandschoten trok Haarlo de wedstrijd daarna echter weer naar zich toe: 4-2. Een vrije trap van Niek Boerboom bracht in de laatste tien minuten de spanning nog even terug, maar met een welgemikte schuiver vanaf de zestien meter gooide Haarlo de wedstrijd vlak voor tijd definitief in het slot: 5-3.