Open Dag

zaterdag 15 augustus 2020 - 10:00 uur

Bij aanvang van het nieuwe schooljaar, is het voor de Deldense sportverenigingen traditie geworden een Open Dag te organiseren. Dit jaar wordt deze leuke dag georganiseerd op zaterdag 15 augustus, aanvang 10:00 uur. SV Delden opent het seizoen op sportpark de Mors met een leuk, gevarieerd programma. Geïnteresseerden kunnen met een kop koffie in de hand informatie krijgen over onze vereniging. Belangrijkste is natuurlijk dat ouders en vooral de kinderen een idee krijgen hoe onze vereniging in elkaar steekt. Eén van onze speerpunten is al jaren dat wij geen selectiebeleid hebben tot 12 jaar. Op veler verzoek is er tijdens de open dag tussen 11.00 uur en 13.00 uur tevens de mogelijkheid om het sportpark in aanbouw te bezoeken. Middels een vaste looproute kan een impressie op worden gedaan van de voortgang van de bouw van de hal inclusief kantine, kleedkamers, tribunes en het buitenterrein. Doe wel goede schoenen aan en volg de looproute. Nieuwsgierig geworden? Kom dan zaterdag 15 augustus zeker even langs!

Contact Carmen Brinkcate, Maartje Fisscher