Klik op de foto voor meer foto's.

Op de laatste zondag van september waren de leden van de businessclub aanwezig om de eerste thuiswedstrijd van SV Delden 1 bij te wonen.

Deze prachtige herfstdag was een uitstekende gelegenheid om de prestaties van het team van Wouter Kwakkenbos in actie te zien. Met prima temperaturen en een lekker zonnetje waren de leden getuige van een spannende en enerverende wedstrijd tegen Almelo.
Vooraf werden de leden door de sponsorcommissie verwelkomd met koffie en lekkers. Tijdens de rust en na de wedstrijd konden de leden gezellig bijpraten, de wedstrijd analyseren en genieten van de herfstzon.
Onder het genot van een drankje en een hapje bleek ook voor de businessclub de derde helft de langste helft van de wedstrijd te worden.

Voor de sponsorcommissie was deze bijeenkomst de eerste van het nieuwe seizoen en zullen er voor de businessclub nog vele (verrassende) bijeenkomsten volgen.