Klik op de foto voor meer foto's.

Bij wijze van alternatieve seizoensafsluiting hebben alle leden van SV Delden afgelopen week persoonlijk een ludiek presentje ontvangen.

Hoewel er binnen de mogelijkheden gelukkig wel weer gevoetbald is, was er door de corona-maatregelen geen ruimte voor het traditionele seizoenseinde met een kamp, teamuitjes, 3e helften en andere gezelligheid. Om aan het einde van dit bizarre seizoen toch bij te dragen aan een blauw-gele zomer heeft de jeugd- en activiteitencommissiepassende cadeautjes bedacht.

De jeugdleden kregen tijdens de laatste training van het seizoen een mooie beachbalset met de bekende slogan ‘voetballen doe je bij SV Delden’ cadeau. Daarmee blijft de jeugd ook tijdens de vakantie in beweging en kan er topfit aan het nieuwe seizoen begonnen worden.

Voor de senioren is er vooral ook aan de mentale fitheid gedacht, zij ontvingen een pakje nostalgische SV Delden speelkaarten. Alle senioren en steunende leden zijn op donderdag 2 juli persoonlijk bezocht door leden van de technische commissie, jeugdcommissie en het bestuur om het presentje te overhandigen.

Met deze ludieke actie wil het bestuur het blauw-gele verenigingsgevoel onderstrepen. Hopelijk zetten we ook definitief een streep onder een voetbal-loze periode en kunnen we elkaar na de zomer weer gewoon ontmoeten op of naast het veld op De Mors!

Leden die onverhoopt geen presentje hebben ontvangen kunnen zich melden bij één van de bestuursleden.