Klik op de foto voor meer foto's. Swipe met mobiel of gebruik de 'enter' toets om snel te scrollen.

Of het nu koud is of niet, de jeugd van SV Delden heeft de winterstop al weken achter zich liggen. Inmiddels is de jeugd t/m 17 jaar volop aan het trainen en ook op zaterdag is er van alles te beleven op Sportpark de Mors.

De jongste jeugd maakt op de zaterdagmorgen de koppies lekker fris met panna’s, de dubbele schaar, “de Zidane”, “akka’s”, dropkicks en natuurlijk lekker donderjagen! Voor de oudere jeugd is er voor de zaterdagen een trainingsschema om onderlinge partijtjes te doen.

Afgelopen zaterdagmiddag was Sportpark de Mors het domein van de JO15 en JO17 teams, voor wie een leuk mixtoernooi was georganiseerd.

De middag begon met een rondleiding door de nieuwbouw. Na de rondgang langs o.a.de prachtige nieuwe kleedkamers en de kantine werden er vier teams gevormd: Ajax, PSV, Vitesse en AZ. In drie wedstrijden van elk 20 minuten werd er fanatiek gestreden voor de winst. Uiteindelijk was AZ de sterkste. In de pauze en na afloop was er wat lekkers te eten en te drinken voor de boys.

In deze periode zonder competitievoetbal zijn dit soort toernooitjes een goed alternatief om toch even het gevoel van een wedstrijd te krijgen. Zeker voor herhaling vatbaar dus!