Klik op de foto voor meer foto's

Zaterdag heeft JO7 de laatste 4x4 regiocompetitie wedstrijden van het seizoen gespeeld. Er werd ’s ochtends lekker gevoetbald, veel plezier gemaakt en ’s middags hebben ze een geweldig teamuitje gehad.

Om 13:00u was het allemaal verzamelen en zijn wij met 4 auto’s richting Het Hulsbeek gereden. Na lekker even wat te hebben gedronken was het tijd om samen het klimbos in te gaan. Klimmen, klauteren, met water spelen én zorgen dat je niet in het water valt, was de uitdaging in het bos. Van zo’n klimwandeling in het klimbos raak je natuurlijk verhit! Het was dan ook tijd om even snel chipjes te eten, om te kleden en lekker te gaan zwemmen! Het water was heerlijk verkoelend, hebben lekker gespeeld in het zand en natuurlijk mocht ook voetballen niet ontbreken.

Na zo’n dag voetballen, spelen, ravotten en gein maken krijg je natuurlijk honger. Lekker samen patatjes eten bij McDonalds was dan ook geen straf! Moe, maar voldaan zijn wij aansluitend weer naar Delden gereden en is iedereen thuis gebracht. Volgend seizoen gaan wij met 17 spelers door naar de JO8 en met twee teams deelnemen aan de 6x6 KNVB competitie. Klik hier voor de indeling van volgend seizoen.

Wij gaan er weer een mooi seizoen van maken, maar nu eerst nog twee keer trainen op dinsdag en dan zomervakantie!

Afscheid Georgios Khamis

Vandaag was ook het einde van het competitieseizoen 2020-2021 en dat betekent in sommige gevallen helaas ook afscheid nemen. Ons teamgenootjes en voetbalvriendje Georgios Khamis gaat deze zomer verhuizen naar Renswoude en stopt met voetballen bij SV Delden. Wij zullen hem als voetbalvriendje gaan missen en dit konden wij uiteraard niet zomaar voorbij laten gaan. Als team hebben wij hem een door alles spelers gesigneerde bal aangeboden en een fotoboek met mooie voetbalmomenten van de afgelopen jaren SV Delden. Wij wensen Georgios en zijn familie het beste voor de toekomst en hopen elkaar nog eens te zien bij SV Delden!