Klik op de foto voor meer foto's

Aan het eind van dit gekke voetbalseizoen, waarin bijna niks kon en er alleen maar hard getraind werd door alle jeugdteams, moest er natuurlijk een mooie afsluiter zijn. Op donderdag acht juli verzamelde de jeugd van SV Delden en SVO Twickel zich om 19.00 uur op sportpark de Mors.

Daar kregen alle jongens en meiden van SV Delden en SVO Twickel een gepersonaliseerd badlaken cadeau. Een groot, prachtig bedrukt badlaken met voor elk lid zijn of haar eigen voornaam en natuurlijk het logo van de verenigingen.

Dankzij een gulle bijdrage van onze trotse sponsoren, Aparthotel Delden, C&S, Eurosport, EvenAnderz, Groothuis Ligtermoet & Nijhuis, Gasterij t Oaldershoes, Techmag Haaksbergen, de Vossenbrink en Het Witte Paard is een heerlijke chillvakantie gegarandeerd.

Uiteraard wordt er aan de senioren ook nog gedacht, daarover later meer!

SV Delden wenst iedereen een fijne vakantie en hopelijk zien we elkaar volgend seizoen weer op de normale manier op de velden!

Fotowedstrijd

Natuurlijk hopen we dat het badlaken de hele wereld over gaat de komende tijd! Degene die de meest originele foto instuurt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. krijgt begin volgend seizoen een mooie prijs!