Klik op de foto voor meer foto's

Na een gezellige en productieve klussendag is Sportpark de Mors (bijna) klaar voor de opening volgende week zaterdag.

Vrijwilligers van de verenigingen op de Mors hebben de laatste hand gelegd om het sportpark spik en span te maken. Dit onder toeziend oog van de allerjongste jeugd van SV Delden die hun eerste training van het seizoen hadden. Behalve schoonmaken en poetsen en snoeien werden er ondermeer vlaggenmasten geplaatst en is het 'welkom bij SV Delden' bord is langs het hoofdveld geplaatst.

Aankomende week ligt bij alle leden de nieuwste editie van de Mösproat op de mat, met een terugblik op vorig seizoen en natuurlijk een vooruitblik op het nieuwe seizoen. Daarvoor moesten de boekjes nog wel worden voorzien van adresstikkers zodat ze bezorgd kunnen worden. Ook een mooi klusje...