Klik op de foto voor meer foto's.

We zijn weer begonnen!

Afgelopen zaterdag was het ruim voor 9 uur al een drukte van belang op Sportpark de Mors. De jongste jeugd verzamelde zich voor de eerste echte wedstrijden van het seizoen. Lekker voetballen tegen teams van andere verenigingen, wat een plezier! En of er nu gewonnen werd of niet, altijd afsluiten met penalties en een glaasje ranja.

Ondertussen liep het pupillenveld vol met kabouters voor de vriendjes- en vriendinnetjesochtend, waar veel nieuwe gezichten te zien waren. Spelenderwijs werd er kennis gemaakt met voetbal en de gezelligheid op de zaterdagochtend bij SV Delden.

's Middags wat het de beurt aan de oudere jeugd van SVO Twickel en SV Delden om hun eerste wedstrijd van het seizoen te spelen.

De kop is eraf, het was weer een echte voetbalzaterdag. Op naar volgende week!