Klik op de foto voor meer foto's

Afgelopen woensdag heeft de jeugdcommissie van SV Delden een geslaagde voetbalmiddag georganiseerd voor alle jongens en meisjes van de Deldense basisscholen groep 3 t/m 6. Uiteindelijk kwamen er ongeveer 35 kinderen (soms voor het eerst) hun voetbal skills laten zien bij ons fantastische nieuwe onderkomen op Sportpark De Mors. Tijdens de voetbalmiddag zijn er leuke voetbaloefeningen gedaan en is een toernooi gespeeld, maar bovenal veel voetbalplezier beleefd!

De middag stond onder leiding van Sven Lutke Willink, onze aanvoerder van het eerste elftal van SV Delden en trainer van de Twentse Voetbalschool. Sven had samen met vrijwilligers vanuit de jeugd van SV Delden diverse leuke en soms behoorlijk uitdagende oefeningen uitgezet. De pauze met fruit en drinken was na 90 minuten voetbal dan ook dik verdiend. Na de pauze konden de kinderen opgedane voetbaltechnieken direct in de praktijk brengen tijdens een toernooi.

Het toernooi was zodanig opgezet dat er per speelronde een andere teamsamenstelling was. Hierdoor speelden jong en oud, goed en heel erg goed samen en ontstonden er spannende wedstrijdjes. Akka’s, panna’s en geweldige dribbels kwamen voorbij. Ondanks het herfstachtige weer werd er lekker fanatiek gevoetbald door de deelnemende bikkels! Uiteindelijk had Ties Morssinkhof de meeste punten verzameld en ging hij er met de SV Delden voetbalmiddag bokaal vandoor! Nogmaals gefeliciteerd Ties!