Klik op de foto voor meer foto's

Als de jubilarissen niet naar SV Delden kunnen komen, dan komt SV Delden naar de jubilarissen!

Wat doe je als de jubilarissen door corona alweer niet gehuldigd kunnen worden? Dan zoek je de jubilarissen thuis op! Afgelopen donderdag ging het bestuur van SV Delden op pad om jubilarissen van de afgelopen twee jaar te huldigen.

Het is bij SV Delden een goed gebruik om tijdens de Algemene Ledenvergadering leden te huldigen die 25, 40, 50 of 60 jaar lid zijn. Vanwege corona zijn de laatste twee edities van de ALV sober gehouden en is besloten de huldiging te bewaren voor een feestelijker moment. De bedoeling was om daarvoor de nieuwjaarsreceptie of de Mosbokaal aan te grijpen maar vanwege de bekende reden kon dat ook niet doorgaan.En dus togen bestuursleden in groepjes van twee afgelopen donderdag langs de deuren van de jubilerende leden.

Onder de maar liefst 21 jubilarissen waren drie leden 50 jaar lid en twee leden zelfs 60 jaar. Wim Blekkenhorst en Jan Brinkcate (60 jaar lid) alsmede Gerrit Seppenwoolde, Henk Pots en Wim Wold (50 jaar lid) ontvingen naast een cadeaubon van het Aparthotel een SV Delden speld. De vijf leden die zich 25 jaar geleden inschreven ontvingen een gegraveerde USB Stick, de elf die dat 40 jaar geleden deden een gegraveerde pen.

Om de kelen te smeren werd er op elk adres ook een Deldens Kruidenbitter achtergelaten. Dit drankje was er ook voor Hardy Renssen en Patrick Penninkhof, die daarmee werden bedankt voor jarenlange inzet voor de barcommissie.

Het onverwachte bezoek werd enthousiast ontvangen en op elk adres werd nog even geposeerd voor de foto. De huldiging was door de omstandigheden dan misschien wat minder uitbundig dan anders, maar zeker niet minder leuk. We hopen in 2022 alsnog snel te kunnen proosten met elkaar!

Alle jubilarissen op een rij:

60 jaar lid
Wim Blekkenhorst