Klik op de foto voor meer foto's.

SV Delden was op maandag 21 februari van de partij tijdens het sportspektakel georganiseerd door de buursportcoaches van de Gemeente Hof van Twente.

Verschillende sportverenigingen uit Delden waren aanwezig en de kinderen konden ervaren welke sporten er zijn. Ruim 90 kinderen in de leeftijd van 4 t/m 10 jaar oud kwamen op de maandagochtend in de voorjaarsvakantie op het evenement af.

Uiteraard waren wij op Sportpark de Mors ook aanwezig en samen met de hulp van 5 dames van SVO Twickel JO15 heeft de jeugdcommissie er een geslaagde voetbalochtend van gemaakt!

Van de allerjongsten tot de 10-jarigen was er een leuke uitdagende voetbalactiviteit en werd er veel voetbalplezier beleefd en mooie hoogstandjes getoond! Ballon hooghouden, penaltyschieten, technische skills laten zien in slalomwedstrijd, staartjes tikkertje, gatenbord schieten en paaltjes voetbal zorgde voor veel enthousiasme en plezier bij de kinderen!

Tussendoor was er wat lekkers te drinken en om 12:00 uur gingen de kinderen moe en voldaan naar huis.

Het sportspektakel is wat ons betreft voor herhaling vatbaar!