Klik op de foto voor meer foto's.

Woensdag 13 april was er na een lange corona periode weer een SV-Delden Business Club activiteit.

Eind van de middag verzamelde de leden zich vol verwachting bij de Vossenbrink. Vooraf was er weinig bekend anders dan dat een legitimatiebewijs noodzakelijk was.

Nog steeds in onwetendheid werd per taxibus koers gezet richting het altijd mooie Rietmolen. Bij het oprijden van het terrein werd het (door de knallen) vrij snel duidelijk dat er kleiduif geschoten zou gaan worden.

Na een korte uitleg werd de groep opgesplitst in tweeën om gericht schoten te gaan lossen. De een ging het beter af dan de ander, maar al met al is er een grote hoeveelheid keramiek geraakt.

Team 2 was lichtelijk vergeten om de scoren bij te houden waardoor dit hele team op een gedeelde 3e plek terecht kwam, een prima prestatie!

Na het schieten werd er genoten van een barbecue waarbij de vleesdraai-kunsten grote indruk maakten. De "groene smoothies" vloeiden rijkelijk, het vlees en de sfeer waren goed.

Met een gevulde maag ging het gezelschap aan het eind van de dag weer per taxi-bus “op hoes an”. De terugweg was op een of andere manier wel wat luidruchtiger dan de heenweg, het goede eten zal hier wel de oorzaak van zijn…

Eindstand: de trip naar Rietmolen leverde een zeer geslaagde avond op.

Robert, bedankt voor de organisatie van dit uitstapje!