Klik op de foto voor meer foto's

Ter ere van het 100 jarig jubileum van SV Delden, werd op 24 maart jl. het prestigieuze ‘SV Delden Jubileum darttoernooi’ georganiseerd.

Net als in een ver verleden was de organisatie wederom in handen van Edwin Hietbrink, Marthijn Zweepe en Urban Pots.

Doordat er meer deelnemers waren dan opgegeven en de organisatie iedereen een kans wilde geven, werd na een kleine aanpassing in de schema’s en dus een kleine vertraging, het toernooi tegen 20.10 uur gestart.

Na een voorspoedig verloop van de wedstrijden gingen de finales rond 1.00 uur van start. In de verliezerspoule streden Coen Witteveen en Niels oude Wesselink om de 3e en 4e plek en daarnaast streden Tim Traanman en Brian Otten om de felbegeerde 1e plek in dit toernooi. Niels en Tim wonnen deze wedstrijden, wat dus de volgende top 4 opleverde:

1. Tim Traanman

2. Brian Otten

3. Niels Oude Wesselink

4. Coen Witteveen

In de finales van de winnaarspoule was de spanning om te snijden. De wedstrijd om plek 3 en 4 ging tussen Dario Aresu en Kevin Otten, waarbij Kevin met de eer streek. De grande finale ging tussen niemand minder dan Erwin Extercatte en Stef in ’t Veld. Helaas voor Stef kon hij zijn tegenstander (en het publiek) niet verrassen en won Erwin deze best of 7 finale. Top 4 winnaarspoule:

1. Erwin Extercatte

2. Stef in ’t Veld

3. Kevin Otten

4. Dario Aresu

De organisatie kan terugkijken op een erg gezellige en geslaagde dartavond.

Deze avond werd mede mogelijk gemaakt door onze mastercaller Ed, DJ Holly die voor de muzikale omlijsting zorgde, onze barmannen Hans en Marco en natuurlijk, niet te vergeten, onze gastheer Niek van Geenen (Eetcafe de Burgermeester). Bij deze nogmaals onze dank!

Wellicht staan er nog een paar mensen op om van dit darttoernooi weer een jaarlijks evenement te maken. Mocht je de intentie hebben, je kunt voor tips en tricks altijd terecht bij de ‘oud-organisatie’.