Klik op de foto voor meer foto's, fotograaf: Frank Hillen

Afgelopen woensdag heeft een team van SV Delden All Stars, bestaande uit spelers uit alle teams lager dan 1 e elftal, het opgenomen tegen het All Stars team van FC Twente in het kader van het 100-jarig jubileum van SV Delden.

De spelers van het All Stars team SV Delden heeft in de voorbereiding naar deze wedstrijd wel twee keer getraind onder leiding van Wim en Wim. Ronnie H. regelde de randzaken en Raymond H. zorgde voor de spiertjes.

Op de speeldag zelf werden de beide teams ontvangen op sportpark de Mors en konden onder het genot van een kop koffie en broodjes rustig de voorbereiding in gaan.Tijdens de warming up werden de laatste spanningen uit de beentjes getrapt en je kon zien dat iedereen er zin aan had.

Ook werd er door de jongere jeugd nog een voorwedstrijd gespeeld, de toeschouwers kregen een leuke wedstrijd voorgeschoteld.

Om 19.45uur werd er afgetrapt onder leiding van scheidsrechter Arjan L. die de zaakjes, op een paar moppermomenten na, het goed onder controle had. De wedstrijd duurde 2x over 35minuten en dat was ook ruim voldoende voor de meeste heren.
Het wedstrijdbeeld ging aardig gelijk op, we konden wel zien dat de FC Twente spelers nog aardig goed konden voetballen en de grote ruimtes goed benutten. In de 68 e minuut stond het dan ook 0-4. De ere treffer voor SVD in de 70e minuut kwam op naam van Robin S., daarna werd er ook direct afgefloten door de leidsman.

Al met al een hele leuke en sportieve wedstrijd waar de vele toeschouwers van hebben genoten!
Nadien werd er gezellig nagepraat in de Finish en werd het een leuke en gezellige avond!
De FC Twente spelers lieten het bier goed smaken tot in de late uurtjes.

SV Delden wil een iedereen hartelijk bedanken die hier aan meegewerkt hebben en in het bijzonder de heren van het FC Twente All stars team!

Op naar de volgende jubileum activiteit op 25 juni 2023 te weten : Reünie en zomer Mosbokaal!