Klik op de foto voor meer foto's

Spelplezier staat voorop bij SV Delden en de KNVB publiceert geen uitslagen of standen voor de JO9, maar kampioenschappen moet je vieren! Wat het eerste elftal kan, kunnen ze bij de JO9 ook in ons 100 jarig jubileumjaar!

Afgelopen zaterdagochtend mochten onze JO9-2 helden de laatste wedstrijd van het seizoen uit voetballen tegen de leeftijdsgenoten van VV Diepenheim. Wat een pot, wat een spanning en wat een uitslag! Na met 2-0 te hebben achtergestaan werden de mouwen extra opgestroopt, werd het 3-2 en uiteindelijk resulteerde dit in een terechte 4-4 eindstand. Tsja…, wat doe je dan??? Zowel VV Diepenheim als SV Delden kon kampioen worden. Er is dan ook in goed overleg besloten dat wij ons beiden kampioen mogen noemen en hebben er samen een mooi feestje van gemaakt!

Na het kampioenschap uitbundig gevierd te hebben samen met VV Diepenheim en onze clubgenoten en eveneens kampioenen (!!) van JO10, zijn we in stoet richting Delden gereden. Een platte wagen vonden wij niet gepast, maar een bescheiden extra rondje rotonde in de auto, blauw/gele rookfakkels en al claxonnerend door het centrum van Delden rijden misstond niet!

Voetballen en feesten maakt hongerig en vandaar ook dat wij nog lekker een patatje zijn gaan eten op ons fantastische Sportpark de Mors in Sportkantine de Finish! Het seizoen smaakte in ieder geval naar meer….!!
JO9 is een fantastische club jongens en meiden die met veel plezier weer een mooie voetbalontwikkeling hebben doorgemaakt. Daarom hebben wij als trainers/leiders en ouders hen allen ook een geweldig mooi SV Delden t-shirt aangeboden en gaan wij op 24 juni a.s. er nog een mooie teamdag van maken! Iedereen bedankt voor weer een fantastisch seizoen en zijn trots op jullie!

Trainers/leiders SV Delden JO9