Klik op de foto voor meer foto's (Marc Brinkcate, Boris Oonk, Peter Brusse)

Voorafgaand aan de reünie '100 jaar SV Delden' vond zondag op Sportpark de Mors de jubileumeditie van de zomer Morsbokaal plaats.

Onder tropische omstandigheden namen acht heren mixteams (senioren, JO19 en JO17) van SV Delden en vier dames mixteams van SVO Twickel het tegen elkaar op in 7-tegen-7 wedstrijden.

Dankzij deze mooie opkomst en de gelijkwaardig ingedeelde teams werden er doorlopend mooie wedstrijdjes gespeeld, dit alles onder deskundige leiding van de scheidsrechters.

De toernooidirectie had alles strak onder controle, waardoor het speelschema stipt gevolgd werd en er genoeg tijd was voor de broodnodige drinkpauzes.

De hele ochtend was het al gezellig druk op het blauw-geel versierde sportpark binnen en tegen de tijd dat de finales begonnen druppelden ook de eerste reünisten al binnen.

Bij de dames eindigde het team SVO Twickel 2 als eerste. Bij de heren werd na een zinderende finale tussen de teams SV Delden 1 en SV Delden 8 laatstgenoemde de winnaar van de zomer Morsbokaal.

Daarop was het tijd voor een verfrissend drankje en de prijsuitreiking bij aanvang van de reünie