Klik op de foto voor meer foto's.

Op vrijdagavond 17 november 2023 is de eerste extra techniektraining aangeboden voor de SV Delden jeugd JO9 t/m JO12. Met een opkomst van ruim 40 enthousiaste kinderen was dit een succes en voor herhaling vatbaar te noemen!

De techniek training is naast de reguliere voetbaltrainingen met de eigen teams, kosteloos aangeboden. Dit om (basis) voetbaltechniek te trainen, te verbeteren, skills te vergroten en natuurlijk voetbalplezier te hebben met clubgenoten!
De kinderen waren in vier leeftijdsgroepen verdeeld en er was een circuit met een viertal uitdagende oefeningen uitgezet. Hierbij werden de kinderen spelenderwijs uitgedaagd door te moeten passen, kappen, draaien, over de bal te kijken tijdens het voetballen en duels aan te gaan. Er werd enthousiast getraind door de kinderen. De trainers motiveerden de spelers hierbij en er werd uiteraard ook veel plezier samen gemaakt en gedold.

De training is vanuit de Technische Commissie (TC) SV Delden georganiseerd en werd verzorgd door gediplomeerde en ervaren SV Delden trainers met ondersteuning van selectiespelers van het eerste elftal. Kenmerkend voor SV Delden was dat de training is opgezet voor verschillende niveaus, en het samen voetballen en spelplezier. Prestatie- en recreatie-voetbal gaan op sportpark De Mors als vanzelf hand in hand.

Speciale dank gaat uit naar de trainers/vrijwilligers die deze extra techniektraining tot een succes hebben gemaakt. Binnenkort zal er geƫvalueerd worden en gekeken worden in welke vorm wij hier een vervolg aan kunnen gaan geven. De eerste reacties zijn in ieder geval enthousiast en positief!