Klik op de foto voor meer foto's

Zaterdagochtend om kwart voor negen was het druk langs de lijn bij SV Delden. De spelertjes van JO9 konden winterkampioen worden en hadden vaders, moeders, opa’s en oma’s uitgenodigd om te komen kijken!

Het was een spannende wedstrijd want de tegenstander Wilheminaschool JO9-3 kon ook winterkampioen worden. Het ging er dan ook fanatiek aan toe en beide teams streden om de winst.
Met keepers Cas en later Vin op goal werd de nul lang gehouden. Uiteindelijk werd het 4-1, met twee mooie doelpunten van spits Cas en twee doelpunten van Vin en Teun.

Wat het extra bijzonder maakt, is dat dit team nog maar net met elkaar samen speelt, maar elkaar goed weet te vinden op het veld en het hoofd koel houdt als het spannend wordt. Hier is de afgelopen maanden hard voor getraind met elkaar, waarbij het de ouders opviel dat de spelertjes steeds beter werden. Dit met dank aan de trainers: Bjorn & Ruben en Brian & Raymond!

De beide leiders Marlon & Victor, hebben de afgelopen maanden in weer en wind langs de lijn gestaan, de spelers wisten precies op welke positie ze moesten staan en wat ze moesten doen in het veld. De spelertjes gingen daardoor met heel veel plezier naar de training en de wedstrijden.

Na afloop van de wedstrijd werden er medailles uitgereikt en was er een snoepzakje met patat. Spelers, leiders, trainers en publiek bedankt en geniet ervan!