De JO7-1 en JO7-2 zijn beide gelijk geƫindigd op de eerste plaats in de regiocompetitie. Hiermee was het winterkampioenschap een feit!

We hebben het kampioenschap gevierd met een minitoernooi op het nieuwe miniveld samen met de JO7-3. De JO7-4 speelde ondertussen nog een inhaalwedstrijd tegen Unisson op het andere miniveld.

De regiocompetitie is een onderlinge regionale competitie georganiseerd door en met sympathieke noaberclubs zoals Bentelo, WVV, Borne, Unisson, Buurse, Zenderen en Bornerbroek. Hier krijgen de talenten in de dop te maken met echte voetbalwedstrijden tegen kinderen uit andere dorpen. Er wordt 4 tegen 4 gespeeld op een klein veld zonder keeper. Een oefening niet alleen in het voetbal maar ook in het overwinnen van de angst om plotseling tegenover onbekende kinderen te staan die ook willen voetballen. We sluiten altijd gezamenlijk af met limonade voor beide teams in de kantine.

Deze keer hebben we afgesloten met limonade en friet voor alle JO7 teams! Gefeliciteerd JO7!