klik op de foto voor meer foto's

In navolging van voorgaande edities was zaterdag 14 juni jongstleden de laatste inloop trainingsochtend van dit seizoen bij SV Delden voor de welpen (4 en 5 jarigen) en F-jeugd (6 en 7 jarigen).

Door een goede reclame campagne was de opkomst zoals gehoopt groot. Veel kinderen hebben in hun enthousiasme hun ouders zover kunnen krijgen dat ze hun kroost gevolgd zijn naar sportpark De Mors om vrijblijvend mee te trainen en zo te bepalen of voetbal de sport voor hen is.

De trainingsstaf had een programma met oefeningen uitgezet op het hoofdveld van de vereniging. Hierbij moesten diverse trainingsoefeningen met bal naar voorbeeld van de KNVB afgewerkt worden.

Uiteraard moet na gedane inspanning ook de innerlijke mens getraind worden, dit was verzorgd middels ranja en een broodje knakworst in de kantine. Voordat de laatste deelnemers hun hapje en drankje verwerkt hadden stonden de eersten al weer gretig op het veld voor het vervolg van de training.

Aan het eind van de ochtend konden alle deelnemers nog een ballon oplaten voorzien van een kaartje met hun naam. De winnaar van deze ballonenwedstrijd zal na het retour komen van zijn kaartje worden geïnformeerd en zal hij of zij uit handen van de jeugdvoorzitter nog een leuk aandenken krijgen.

De kinderen die na de training nog energie overhadden konden zich nog even uitleven op het springkussen.

Al met al was dit weer een zeer geslaagd evenement waar de gehele jeugdafdeling tevreden op terug kan kijken.

Zie voor de complete fotoreportage de website van SV Delden.