Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Algemene ledenvergadering
(30 oktober 2008)

Donderdag 30 oktober heeft SV Delden haar 85e algemene ledenvergadering gehouden. Voorzitter Hans van Laarhoven kon, evenals penningmeester Remco Bakhuis, in zijn terugblik op het afgelopen seizoen een positief beeld van de vereniging schetsen.
Daarnaast gaf het bestuur aan dat er tal van nieuwe plannen op stapel staan, onder andere ten aanzien van de accommodatie. Zo zullen bijvoorbeeld zowel het clubhuis als de entree van het sportpark een grondige opknapbeurt ondergaan. Ook zal de vereniging zich 'naar buiten toe' nog nadrukkelijker gaan profileren, onder andere door het uitbrengen van een presentatiegids en het opzetten van een lijn met diverse SV Delden artikelen. Onderstaand een impressie van deze geanimeerde ledenvergadering.

Liefst 65 leden hadden zich verzameld in het clubhuis.

Voorzitter Hans van Laarhoven kan een positief betoog afsteken, zowel in zijn samenvatting van het afgelopen seizoen, als in zijn vooruitblik op de nabije toekomst.

Daarnaast kan Hans diverse leden in de bloemetjes zetten. Als eerste: Rian Pots, 25 jaar lid van SV Delden.

Hans Klumpers is 40 jaar lid. Naast de bloemen krijgt hij een fraaie pen met inscriptie.

Ook Derk Jan Tuitert wordt gehuldigd voor zijn 40-jarig lidmaatschap.

Henk ter Hofste wist wel dat hij 50 jaar lid was, maar was verrast dat ook het bestuur dit wist.

De verrassing is compleet wanneer Henk zijn cadeau heeft uitgepakt: een ingelijst SV Delden shirt.

Een warm applaus voor de vijfde en laatste jubilaris, Dick Menger...

...de eerste speler die bij SV Delden de 50 jaar als actief voetballer heeft volgemaakt.

De vijf jubilarissen bijeen.

Het bestuur van SV Delden kent dit jaar één mutatie: Remco Bakhuis neemt na zes jaar afscheid als penningmeester.

Erwin Hoving is zijn opvolger. Het zevenkoppige bestuur blijft hiermee op volle sterkte.

Tot slot van de vergadering poseert Dick Menger trots met het ingelijste shirt.