Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Make A Difference Day (MADD) bij SV Delden
(21 maart 2009)

Make A Difference Day (MADD) bij SV Delden - Zaterdag 21 maart was een geheel andere dag dan normaal zaterdags bij SV Delden. Maar liefst 5 vrijwilligers kwamen het eigen vrijwilligersteam versterken en dat kwam mooi uit, want er moest die dag een heleboel gebeuren.

Mevr. Gera Vehof, mevr. Diny Meijer en dhr. Gerard Jenneboer, allen in het dagelijks leven bibliotheekmedewerker, dhr. Arie Mulder (gemeenteraad) en mevr. Anja Timmer (lid Tweede Kamer) hadden de weg naar het clubhuis gevonden. Afgesproken werd om je en jij en voornamen te gebruiken. Na een kopje koffie en een korte inleiding over het vrijwilligerswerk bij SV Delden, zette supervrijwilliger Janny Lutke Willink een ieder aan het werk. Diny ging met lijnentrekker Gerrit Holterman op pad. Ze bleek een snelle leerling te zijn, want na een korte cursus van Gerrit, trok ze geheel zelfstandig de lijnen op het hoofdveld. Gera en Arie gingen met Richard Brunnekreef mee om te assistentie te verlenen bij een wedstrijd van de welpen tegen Bentelo. Omdat Richard graag de handen vrij wilde houden om te coachen, werd de wedstrijd gefloten door Arie Mulder. Hij bleek een heel vakkundig leidsman te zijn. Gera strikte veters, droogde tranen en moedigde beide teams hartstochtelijk aan. Anja Timmer runde intussen samen met Dorien de kantine. Er werd ondermeer ranja geschonken, broodjes gesmeerd en koffie geserveerd. Toen het even niet zo druk was voegde ze zich bij de vele toeschouwers bij de spannende welpenwedstrijd. Ook zij bleek een fervent voetballiefhebber te zijn. De wedstrijd eindigde naar ieders tevredenheid in 6-6. Intussen trainde Gerard Jenneboer de meiden van de E3. De wedstrijd was niet doorgegaan omdat er in Rossum (RSC) feest werd gevierd. Gerard bleek echt goed te zijn. De meiden schijnen hem zelfs gevraagd te hebben of hij op maandagavond de training niet over kan nemen van Jos. De jeugdcommissie heeft nog niets officieels gehoord. Na de welpenwedstrijd en de training gingen de dames naar binnen om de kantine in paassfeer te brengen. Er werden ramen beschilderd en er werden bloemstukjes gemaakt. De heren namen de bezem ter hand en veegden al het straatwerk rond het clubgebouw. Daarna voegden ze zich bij de leiding van de E1 die een bekerwedstrijd speelden tegen Victoria. Deze wedstrijd ging helaas in de verlenging verloren. Inmiddels was het al ver na de middag en tijd om de gelegenheidsvrijwilligers te bedanken voor hun diensten. Alle partijen gaven aan dat het een heel geslaagde ochtend was geweest. De vijf MADD-vrijwilligers kregen de presentatiegids mee en gingen huiswaarts.

Hup Delden hup

Samen staan we sterk.

Even bijkomen met een bekertje ranja.

"Wim, ik zou het doel hier neer zetten, dan maken we meer kans"

De boel even gezellig maken.

Kunst, je moet het maar kunnen.

Schooljuf Sanne doet het voor.

Lekker al dat snoep, al is het niet voor de dames hier in beeld.

Voorbereidingen voor de wedstrijd...
Lijntjes kalken met meester Holterman

En dan moeten natuurlijk ook de doeltjes nog naar het veld.

Vlak voor aanvang van de wedstrijd, met Arie Mulder als scheidsrechter.

Groepsfoto