Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Opening kunstgrasveld - deel 2
(10 september 2009)

Donderdag 10 september is het kunstgrasveld van SV Delden officieel in gebruik genomen. Speciale gasten bij deze happening waren de heer Knuiman, wethouder van de gemeente Hof van Twente, en Steve McClaren, trainer/coach van FC Twente. Temidden van het massaal toegestroomde publiek beantwoordde McClaren een aantal vragen van enkele jeugdspelers van SV Delden. Een van die spelers, Vanderson Sotto da Silva, mocht namens McClaren samen met de wethouder de openingshandeling verrichten: schieten op het bekende ballenbord van SV Delden. Zie ook het eerste deel van de fotoreportage. Na de officiƫle opening werkten de jeugdspelers van SV Delden op het spiksplinternieuwe kunstgras op het hoofdveld een trainingsparcours af. Daarna was het, in het kunstlicht, de beurt aan de dames van SV Delden. Zij speelden een wedstrijd tegen MVV'29, en met succes, want het nieuwe scorebord gaf na 90 minuten duidelijk de eindstand aan: 4-2. De rust van de wedstrijd werd muzikaal opgeluisterd door onze buren van muziekvereniging Amicitia. Ook de buren van handbalvereniging DHV en de noabers van het Esbrook lieten zich niet onbetuigd; zij hielpen achter de bar. Al met al zorgden zij, samen met alle andere aanwezigen, voor een onvergetelijke avond. Allemaal hartelijk bedankt.