Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Pupillen van de week: Jort en Jordy
(28 maart 2010)

Wij (Jordy Spikkert en Jort Laarhuis) waren zondag 28 maart de pupillen van de week bij de wedstrijd Delden 1- Langeveen 1.

Om 13.00 uur moesten we ons melden bij Janny. We kregen een mooi SV-Delden shirt aan + echte SV-Delden kousen. Daarna mochten we bij de wedstrijdbespreking zijn. We konden de trainer wel verstaan maar niet begrijpen. Toen gingen we de scheidsrechter een hand geven en daarna warmlopen. We gingen weer naar de kleedkamer en samen met de spelers en scheidsrechter het veld oplopen. Wij mochten de bal uittrappen en hebben de verdediger van Langeveen gepoort. In de rust kregen we een flesje drinken en een zakje snoep. SV-Delden 1 had gewonnen met 3-1. Na de wedstrijd kregen we nog patatjes en een tas met een SV-Delden vaantje. Ook kregen we nog een mooie voetbal met alle handtekeningen van alle spelers erop.
We hebben een hele leuke middag gehad, spelers en Janny bedankt hiervoor.

Groeten
Jordy Spikkert en Jort Laarhuis

Vooraf het bekende 'bal-signeren' door de spelers van het 1e elftal.

Beide pappa's missen niets van deze dag van hun kroost.

Samen met de grote mannen het hoofdveld op.

En natuurlijk hoort daar ook een elftalfoto bij.

Nog even een plaatje met de scheidsrechter van de dag.

Een handje schudden met de tegenstander.

En dan is het zover, Jordy en Jort mogen de aftrap voor Delden nemen.
En talenten zijn het, er werd meteen een verdediger van Langeveen gepoort !