Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

E-meisjes line-up bij FC Twente dames
(6 mei 2010)

Donderdagavond 6 Mei om 18:00 uur verzamelden zich de E-meisjes van SV Delden bij het clubhuis om met begeleiding te gaan naar de Grolsch Veste.
Op uitnodiging van de begeleiding van het dames elftal van FC Twente mochten de meisjes als line-up van de dames van de tegenstander van FC Twente, AZ uit Alkmaar en huidig landskampioen fungeren.
Bij aankomst werden de dametjes ontvangen door een tweetal hostesses en werden ze naar een kleedkamer gebracht waar zij zich konden omkleden. Hier kregen zij ook de instructies over hoe een en ander moest worden uitgevoerd.
Om 20:00 uur betraden zij, lichtelijk nerveus, dan het veld van de Grolsch Veste. Na afloop van de plichtplegingen konden zij plaatsnemen op de tribune vanwaar zij de wedstrijd konden bekijken Deze eindigde in een gelijkspel. Na afloop kregen de meisjes een tasje met een aandenken aan deze avond met o.a. een grote poster.
Misschien was het voor de meisjes nog mooier dat zij bij het verlaten van de Grolsch Veste nog even met de voorzitter van FC Twente, Joop Munsterman, op de foto mochten. Tegen 22:00 waren de meiden voldaan weer terug in Delden.

De aankomst bij de Grolsch-Veste.

En meteen werden de meiden begeleid naar de kleedkamer,
waar ze zich in hun tenue konden hijsen.

En dan is het moment daar, de betreding van het stadion.

Nog even kijken naar al het publiek.

Wat toch weer in aardigen getalen aanwezig was.

Het grote moment is daar, aan de hand van de dames van AZ,
mogen de Delden-dames mee het veld op.

De officiƫle ceremonie en dan is het al bijna weer gedaan met het
stuk voor de Delden-meiden.

Trots keren de meiden van en uit Delden weer terug naar de tribune.

De wedstrijd was spannend, maar eindigde zoals die begon, 0-0

Wat een geluk dat de heer Munsterman zich ook nog even liet zien,
uiteraard meteen een handtekening vragen.

Tot slot van deze mooie avond nog even met, FC Twente voorzitter,
Joop Munsterman, op de foto.