Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Open dag 2010
(22 mei 2010)

Afgelopen zaterdag stond het bol van de activiteiten op de voetbalvelden van SV Delden tijdens haar jaarlijkse Open Dag.
Vanaf 10:00 uur waren er vele belangstellenden om eens met eigen ogen te aanschouwen wat SV Delden kinderen en volwassenen te bieden heeft. Vooral de kinderen konden zich vermaken met diverse spelletjes en natuurlijk in het onvermijdelijke springkussen.

Ook het penaltyschieten mocht niet ontbreken. Maar liefst 76 jeugdigen namen hieraan deel. Er werden trainingsdemonstraties gegeven vanaf de allerjongsten t/m de oude jeugd van SV Delden, verzorgd door gediplomeerde trainers in de vereniging. Ook werd er een E-meisjestoernooi afgewerkt waaraan vijf teams aan meededen. Jammer was dat de KNVB op het laatste moment nog een competitieronde vaststelde op deze datum zodat enkele teams hun inschrijving moesten intrekken. Het toernooi werd gewonnen door Rood Zwart. Zij hadden een punt meer behaald dan de organiserende vereniging. De derde plaats ging naar Eilermark. De sportiviteitbeker werd door de scheidsrechters toegekend aan RKSV. Zij mochten een mooie wedstrijdbal mee naar huis nemen. SV Delden kan zeer tevreden terug kijken op een zeer geslaagde week met de onverwachte grote deelname aan de inloopmiddag van afgelopen woensdag en op grote belangstelling van afgelopen zaterdag.

De winnaars van de penalty-bokaal: Sven en Boris

De prijsuitreiking...

En het meidenteam van Rood-Zwart ging er met de 1e prijs vandoor !

Maar wel in de nek gezeten door onze meiden, met slecht 1 punt
verschil zijn ze 2e geworden.