Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; Smarty has a deprecated constructor in /var/www/vhosts/svdelden.nl/httpdocs/smarty/libs/Smarty.class.php on line 64

Kampioenschap D1-elftal
(7 mei 2011)

Zaterdag 7 mei wist het D1-elftal van SV Delden beslag te leggen op het kampioenschap in hun klasse door met 3 – 0 te winnen van de naaste concurrent Wilhelminaschool. Hun verrichtingen werden met argusogen bekeken door de vele ouders en andere belangstellenden. Vanaf de eerste wedstrijd van het seizoen heeft het elftal de koppositie ingenomen en deze ook niet meer afgestaan met als bekroning het kampioenschap. Natuurlijk werd dit kampioenschap glorieus gevierd met (kinder)champagne en een hapje. In het clubhuis werden de jongens toegesproken door jeugdvoorzitter Jos Eijsink die hen ook een herinnering aanbood. Namens de sponsor van het elftal, T.G.O. uit Hengelo, werd door directeur H. Oonk een avondje uit aangeboden, wat natuurlijk in goede aarde viel. De champagne vloeide rijkelijk na het behalen van het kampioenschap.