SV Delden heeft op zondag een nipte zege geboekt op Reunie. Op sportpark de Mors werd het 3-2 voor de ploeg van Trainer Rob Bakker. Voor Deldense scoorden Nick Stokkentreeff (2x) en Scott Wold.

De beide ploegen maakten er een boeiende en spannende wedstrijd op de Mors. In de eerste helft waren de teams goed aan elkaar gewaagd. Ondanks mogelijkheden aan weerskanten bleven treffers uit. Jesse Beukert had de grootste mogelijkheid om de score te openen, maar ook hij trof geen doel. Ruststand: 0-0.

Waar er voor de rust niet gescoord werd, vielen er in het tweede bedrijf treffers aan de lopende band. Het was Nick Stokkentreeff die vlak na de pauze de score opende. Lang kon de ploeg van Bakker echter niet van de voorsprong genieten omdat Reünie in de 49e minuut alweer langszij kwam: 1-1. Na ruim een uur pakte Delden opnieuw de voorsprong door een goal van Scott Wold. De bezoekers probeerden hierna opnieuw de gelijkmaker te forceren, maar dat lukte niet. Nick Stokkentreeff gooide vijf minuten voor tijd de wedstrijd in het slot door de 3-1 op het scorebord te brengen. Vlak daarna viel nog wel de 3-2, maar genoeg voor een punt was dat niet genoeg.