SV Delden 1 heeft de inhaalwedstrijd tegen Lemelerveld donderdag verloren. Delden kwam na een 5-1 achterstand nog terug tot 5-4 maar meer zat er niet in.

Op donderdagavond stond de eerste van drie inhaalduels voor Delden 1 op het programma. Op de geplande datum kon de wedstrijd vanwege de staat van de velden bij Lemerveld niet doorgaan en dus moesten de blauw-gelen op donderdagavond aan de bak.

In Lemererveld begon Delden niet goed aan de wedstrijd en keek na 15 minuten al tegen een 2-0 achterstand aan. Kort daarna maakte Doeke Brandt de aansluitingstreffer, maar een minuut later stond de 3-1 alweer op het scorebord. Voor rust maakte Lemelerveld ook nog de 4-1.

Na de pauze gingen de gastheren door met scoren en zo keek Delden tegen een 5-1 achterstand aan. Door een eigen doelpunt van Lemelerveld kwam Delden toch weer in de wedstrijd en Dennis Mirza maakte vijf minuten voor tijd nog de 5-3. De 5-4 van Sven Lutke Willink in blessuretijd kwam te laat om nog kans op meer te maken.

Delden staat nu achtste met nog twee duels tegoed. Zondag heeft het team de gelegenheid om te klimmen op de ranglijst als het de laatste wedstrijd van het jaar weet te winnen bij DTC '07.