• Direct online inschrijven bij SV Delden (via website van KNVB) - klik hier

• Indien ouder dan 17 jaar dient een kopie identiteitsbewijs te worden ingeleverd bij de ledenadministratie, voor de contact-informatie – klik hier
  • Inschrijving via aanmeldingsformulier – klik hier.

• Voor aanvullende informatie over het lidmaatschap bij SV Delden, zie de algemene club-info – klik hier.

Lid worden van SV Delden, dat kan als voetballer, maar natuurlijk ook als vrijwilliger. Hieronder hebben we de verschillende mogelijkheden om lid te worden op een rijtje gezet.

Voetballers

• Welpen - Kinderen vanaf 4 jaar – jongens én meisjes – kunnen lid worden als welp. De welpengroep speelt nog geen wedstrijden, maar op de zaterdagse training wordt al wel geoefend op de beginselen van het voetbalspelletje.
  • Jeugd - Als je iets ouder bent – tot 18 jaar – word je vanzelfsprekend 'gewoon' jeugdlid. SV Delden heeft bijna ieder jaar in elke leeftijdsklasse wel twee of meer teams.
  • Senioren - De nóg iets oudere voetballers – zij met de eeuwige jeugd, zeg maar – melden zich in de regel aan als seniorenlid. Hier is in het geheel geen leeftijdseis aan verbonden.

Vrijwilligers
Wanneer je niet actief aan wedstrijden of trainingen wilt of kunt deelnemen, maar wel als vrijwilliger mee wil doen bij SV Delden, dan kun je 'rustend lid' worden. Hoewel de term wellicht anders doet vermoeden, hoef je je als 'rustend lid' geenszins te vervelen. Er zijn genoeg andere dingen te doen binnen de vereniging. Wat bijvoorbeeld te denken van een taak als begeleider bij de jeugd?

Het Hart van Delden
Een andere manier om SV Delden – financieel – te steunen, is door lid te worden van het Hart van Delden.

Contact
Wanneer je nog vragen hebt over de bovengenoemde mogelijkheden, of behoefte hebt aan meer informatie, neem dan contact op met een van onze bestuursleden, commissieleden, trainers of leiders. Zij zullen je graag wegwijs maken binnen onze vereniging – klik hier.