Klik op de foto voor meer foto's. Fotograaf: André Otten

Marthijn Zweepe is mede-eigenaar van software- en consultancy bedrijf Elevate en is onlangs door de sponsorcommissie van SV Delden verwelkomt als nieuw lid van de Business Club.

Elevate is gevestigd in Twente en helpt bedrijven naar een hoger niveau te tillen. Met ruim 20 jaar consultancy ervaring in onder andere zorg- en industrie, realiseert Elevate dat er meer rendement en winst behaald wordt, de kwaliteit van dienst of product omhoog gaat en medewerkers met passie en plezier voor de organisatie blijven werken. Elevate denkt strategisch mee en levert een Cloud software oplossing die helpt om de bijbehorende organisatie neer te zetten, communicatie- en informatiestromen te optimaliseren en medewerkers te binden, boeien en laten groeien. Gegarandeerd resultaat met Elevate: www.lets-elevate.nl.

"Vanaf jongs af aan speel ik al bij SV Delden en draag ik de club een erg warm hart toe, ik geniet ook erg van de gezonde en gestage groei van de club, van jeugdaanwas tot prestaties van het eerste. Via deze sponsoring hoop ik hier namens Elevate verder aan bij te dragen" aldus Marthijn.

De businessclub van SV Delden bestaat uit een prachtige groep blauw-gele ondernemers die minimaal drie keer per jaar met elkaar op pad gaan. Schalke uit, klootschieten of wandelen met de boswachter zijn geslaagde voorbeelden van eerdere uitjes. De leden van de businessclub zijn te herkennen aan de vlaggen / banieren aan de overzijde van ons hoofdveld en natuurlijk terugvinden op de speciale sponsorpagina op de website van SV Delden.