Open Dag

zaterdag 24 augustus 2019 - 10:00 uur

Bij aanvang van het nieuwe schooljaar, is het voor de Deldense sportverenigingen traditie geworden een Open Dag te organiseren. Dit jaar wordt deze leuke dag georganiseerd op zaterdag 24 augustus, aanvang 10:00 uur.

SV Delden opent het seizoen op sportpark de Mors met een leuk, gevarieerd programma. Geïnteresseerden kunnen met een kop koffie in de hand informatie krijgen over onze vereniging. Belangrijkste is natuurlijk dat ouders en vooral de kinderen een idee krijgen hoe onze vereniging in elkaar steekt. Eén van onze speerpunten is al jaren dat wij geen selectiebeleid hebben tot 12 jaar. Wij zijn er dan ook trots op om de afgelopen maanden steeds meer nieuwsberichten vanuit de KNVB te lezen waarin niet selecteren gestimuleerd wordt. Veel verenigingen om ons heen volgen dat voorbeeld.

Tijdens deze open dag wordt ook het laatste nieuws over de te starten nieuwbouw van sportpark de Mors gedeeld.

Nieuwsgierig geworden? Kom dan zaterdag 24 augustus zeker even langs!

Locatie De Mors
Contact Marc Brinkcate