Zaterdag 29 september waren alle welpen, het F3 team en natuurlijk hun ouders uitgenodigd om een verrassing in ontvangst te nemen bij SV Delden.

Namens de club kregen de welpen en de spelers van het F3 team uit handen van de jeugdcommissie een rugzakje met daarin enkele leuke voorwerpen.

In het rugzakje zat een boekje over SV Delden, een evergreen, maar ook een echte SV Delden baseball cap en een T-shirt met de passende opdruk "Voetballen doe je bij SV Delden". Ook zat in het tasje een flesje shampo, hiermee willen wij alle spelers aanmoedigen om na de training of wedstrijd te gaan douchen in onze mooie kleedkamers.

Al met al een geslaagde actie die wellicht andere kinderen aanspoort om te gaan voetballen bij SV Delden.

Klik op de foto voor meer foto's.