Elftalfoto’s, kleding, ballen, materialen, sponsoren, nieuwe ouders, kantinedienst, kampioensfeestjes, vrijwilligersavond of gewoon gezellig even bijkletsen aan de bar of langs het veld…. Zo maar een aantal op het oog zo simpele zaken die geregeld moeten worden om een voetbalseizoen te doen slagen.Vaak niet zichtbaar, maar als het niet geregeld is meteen voelbaar. Janny Lutke Willink is één van die vrijwilligers die het puntje op de 'i' zijn binnen een sportclub. Zij heeft in ieder geval meer dan haar steentje bijgedragen aan hoe onze mooie vereniging vandaag de dag is.

Zoals iedereen weet kampt Janny al jaren met haar gezondheid, maar heeft dit haar nooit tegengehouden om zich volledig in te zetten. Na maar liefst 13 jaar trouwe dienst werd het tijd minder hooi op de vork te nemen en een aantal taken te gaan overdragen. Echter verliep de overdracht en de nieuwe samenwerking teleurstellend voor Janny. Hoewel ze nog graag binnen haar mogelijkheden actief was gebleven voor de vereniging en het nieuwe sportpark, heeft ze om die reden met pijn in het hart besloten een punt achter haar jarenlange carrière als vrijwilligster te zetten.

Hoe jammer ook, we hebben haar besluit te respecteren. Gelukkig hoeven we Janny niet helemaal te missen want één van de kenmerkende dingen die Janny deed blijft ze hopelijk (zodra het weer kan) gewoon doen : even bijkletsen aan de bar of langs het veld.

Om af te sluiten met Janny’s positieve woorden: “ik hoop jullie snel weer op onze mooie club te zien want ik blijf natuurlijk de grote en de kleine voetballers en voetbalsters aanmoedigen. Ik zal namelijk altijd een blauw/geel hart houden!"

Lieve Janny, namens bestuur, alle commissies, sponsoren en natuurlijk alle leden ontzettend bedankt voor jouw blauwgele hart!